I hate mondays

Särskilt måndagar efter lov! Finns det nåt drygare? Älsklingen for imorse så det känns inte kul, saknar redan. Men jag har ju mina vänner som tur är, hoppas vi hitta på nåt trevligt ikväll =)

Har fått svar från Umeå universitet också! Ska förhoppningsvis få besöka båda civilekonomprogrammen också får jag fara och se juristprogrammet! Wiiieh! Superbra! Då kanske det blir lättare att bestämma sig, sen så tror jag det blir väldigt kul också! =D

Tränade med Gunnarn igår,haha. Det resulterade i massa skrap sår, jag ramlade typ 5 gånger.. Men lite kul va det,även om jag mest ville springa av plan hela tiden ;P



Jag har konstiga underkläder på mig idag. De passar inte kvinnor om man säger så. HAHA!

Kommentera här
Postat av: karin

svar: ja vi har vet i Hurugada :) det är riktigt nice där hihi

2009-03-09 @ 15:56:50
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/
Postat av: Anna

För det första så finns det egentligen bara ett val, och det är att gå med mig. Och båda vet ju att jag inte kommer välja jurist, så då är ditt val mycket enklare :) Fatta vad kul vi skulle ha om vi gick tillsammans :P

Och för det andra så är det där de nya underkläderna, ska också börja med det ;)

2009-03-09 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0