I'm in love..

....with a dress. Och inte vilken klänning som helst. Utan min blivande studentklänning!! Jag tror jag har bestämt mig, tycker den är så förbaskat jävla underbart fin så då kan jag väl lika gärna ta den! Eller hur?!

Okej, nelly har fri frakt denna vecka, men vad hjälper det när kläderna inte duger??! Okej skoja, nog finns det fina kläder där. Men jag hittade inte nån jag fastna för. Så tro det bli att beställt från asos där jag hitta min kärlek:




Åh jag är kär :) Den är så vacker! Snyft snyft. Den här är paxad nu, OKEJ??!? Bra att vi är överens ;)

Och så kan jag ju då passa på att beställa hem den här bodyn som jag velat ha i månader nu! Jippiee!




Annat jag vill ha därifrån:









Dundersnygga skor. Vill ha! Ge mig pengar nån.

Det enda jag behöver nu är en beställningspartner. Nån frivillig som också känner shoppingsuget? Emmis? I know you want to ;D


Och jag som skulle jobba med psykologin. Jag har inte gjort NÅT än. Duktig Emilie. Klapp klapp på huvudet.


Kommentera här
Postat av: Anna

KÖÖP DEN KVINNA!!

2009-03-28 @ 11:16:19
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0