It hurts

AJ! säger mina små fossingar (okej inte direkt små men det låter sötare så.) Jag har alldeles för dåliga skor för att stå hela tiden, jag står inte ut längre. Men nu äre inte länge kvar alls, pjuh! Sen ska jag gå hem, men sen så får dom vila. Välförtjänt vila vill jag till och med kalla det.

När jag kommer hem ska jag bara rusa i säng och prata med mange sen får john blund hälsa på. Måste verkligen ladda batterierna till imorgon.

Jag blir smått irriterad på 3310 jag lånat. Den klara inte ens att ta emot ett sms ibland utan att stänga av sig och ringer det eller om jag ringer, det är alltid ett kritiskt läge för att samma sak ska hända. Jag längtar tills min mobil kommer hem från lagning, då ska jag pussa den. Kom snart!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0