Jag.Vill.Inte

Plugga.Mera! Jag är less. Och ändå har jag allt annat kvar att göra...Kan jag inte bara få ta studenten nu och fara till Egypten och låtsas att jag aldrig gått skolan?!? Guuuud vad skönt det skulle vara..Jag har ingen motivation längre, känns som att allt är menlöst! Varför orkar man bry sig om allt skolarbete? Jag använde upp mitt krut på högstadiet. Och det verkar som att man inte får nytt gratis. Dumt att ingen sa det till en då.

Jag orkar inte bry mig längre.  Jag vill testa att leva, det vore kul som omväxling! Hej OTH, bye bye röv rapport och cp matte (har inte börjat med den men jag hata den ändå).....

Nä nu ska jag bjussa på nå sköna gamla bilder som man blir glad av och som piggar upp dagen lite. :)



Tjejerna innan vinterfjällturen i 2 an! (Då jag inte följde pga ryggskottet..) Dom se hurtiga ut! ;D



Lisa och jag innan utgång i Lycksele! Hihii



Emmis och jag hårt kämpandes på Vattenfall i våra..hrm. snygga overaller!



Jag och Anna,och vi gör vad?? Lägg märke till min hårfärg =O

 

Bästa i mitt liv, so far! Egypten lär bli ännu mer underbart kul! =D


Haha den här bilden är så ful att jag bli glad! Hahah glädje!



Emelies metod för att slippa lök när man kör bil!



Hihi Emma och Lisa på överlevnaden i 1 an! Snacka om söta :D



När Anna skratta så mkt att hon ramla i trappen.



Anna gör allt då det vankas pjäs i skolan!




Lisa,the bombnedslag, Norberg! =D






Det får räcka för denna gång! Åh man blir glad då man kollar på dessa bilder :)


Kommentera här
Postat av: Anna

OMG, jag dör!Men bara glada minnen :)

2009-03-11 @ 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0