Lördag

Godmorgon!

Nu ska jag chocka er och säga att jag har varit vaken sedan 8 imorse! Sägs om det? Inte riktigt likt mig om man säger så, men det finns ju såklart en anledning till detta tidiga uppvaknande. JO,skrammel i köket (som mitt rum ligger intill) och 4 personer (resten av min familj) som sitter i köket och babblar och skramlar vid frukosten. Det är nämligen så att pappa, bror och syster skulle ut på skotertur, dom kör nämligen upp skotrarna till Ajaure idag! Och jag kunde inte följa, är ju sjuk. DOH!
Men jag körde ju förra året men ändååå..Så jag gick upp därvid kvart i nio imorse. Inte ofta man gör det på en lördag.
Jag känner mig trött redan.

Jag tror det lutar åt att jag åker bil upp till stugan med mamma där runt tolv någon gång idag. Tjejkvällen vet jag inte ens om det blir nåt av med, planeringen var inte den bästa riktigt. Så jag tror det blir stugan och mys. Har insett att jag inte kommer kunna va där nå mkt i år och det gör mig depp! Jobbar ju varannan helg och sen är det ju så mkt annat, jag ska till umeå och hejsan hoppsan så är snön borta. Jobbar ju lite på påsk också så jag får ju inte utnyttja alla dagar i stugan då heller.
Finns ju få saker som slår att va i stugan under våren och köra skoter på fjället! :)



Här är jag döslut på efter att ha grävt ett hål. Lägg märke till att det ser ut som at jag har kulmage.




Ludde Bubbe.



Utsikten från stugan, fast här är det sommar.




Me like.


Nu ska jag gå och packa. Och så.

Ha en skön helg, det ska jag ha!


Kommentera här
Postat av: Emma

Du gillar väl inte Lynx? ;)

2009-03-21 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0