Lördag

Vad duktig jag är som har jobbat idag! Blev en tidig morgon, och tusan va förkyld jag va imorse. Hade lock för öronen som som va heltätt, obehagligt som tusan! Sen väldans ont i halsen =/ Men nu är det bättre, men inge träning för mig i helgen. Tusan också, jag som har planerat att försöka komma i form! =) Det får vänta. Är då redigt trött nu efter att ha stått så mkt på jobbet, nu ligger man utslagen i soffan och kik på hockey- heja timrå och skellefteå!

Anna skrev kommentar igår att jag visst klarar mig utan Mange, för jag har ju henne.Och det är så sant det!Love you girl :)




Ja känns som att den här lördagen blir rätt händelselös, det är bara jag och papput hemma ju. Skulle man ha kollat med tjejerna som är hemma vad dom pyssla med denna kväll kanske? Men jag känner mig så lat så jag vet inte om jag orkar göra så mkt. Det är ju melodifestivalen sen, finalen. Fattar inte varför star pilots inte gick vidare dom va ju grym! Vet inte vilka jag hejar på riktigt, däremot vet jag vilka jag inte hejar på. Den där grejen (Ugglas) står som nummer 1 på den listan,det är ett som är säkert!

Nu ska jag se hockey igen!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0