Men vad faaaan...

Varför ser man på melodifestivalen egentligen?!? Det frågar jag mig varje år, men ändå måste jag se för jag hoppas att det någon gång ska bli rätt låt som vinner. Man blir ju bara irriterad av att se det, och ikväll har jag röstat upp någon hundralapp skulle jag tro, helt förgäves. Känns bra faktiskt.

Jag är bara så himla glad att den där jäkla Ugglas inte vann, men det va så nära att jag blev kallsvettig.


I min ilska över att alla bidrag i täten inte fick nå röster från folket (vad fan hände??) och Opera låten vann så satte jag mig häftigt upp från liggande position i soffan, och då fick jagplötsligt en bärbar telefon rakt i ögat. Jag hade glömt att den låg på min mage och poff va den i ögat. HELVETE vad ont det gjorde! Hann inte stänga ögat heller. Så nu har jag grinat ur det ögat några minuter och det gör ont som satan, kan knappt ha det öppnat. Undrar om det blir svullet?! =O
Så nu är jag dubbelt arg.

Sjuk som jag är tänker jag avsluta den här kvällen rätt tidigt, orkar inte se film nu. Längtar ba till sängen och få prata med älskling. Nu ska jag lägga ner, mitt öga kan inte va öppet längre.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0