Min dag

En rätt ohändelserik dag kan man säga, jag har jobbat på kemi rapporten och nyss sett skidskytte, Helena Jonsson är ju grym! =)



Och jag har konstaterat att mitt rum är grymt stökigt- än en gång. SUCK.




Dumma kemi, I hate it! Blir typ äcklad av att ta i boken =S



Detta gör dock livet lite lättare. Och jag som hade tänkt att bara äta godis på lördagar. DOH.



Här sitter jag och skriver på rapporten (skönt att sitta i soffan). Och okej, jag läser lite bloggar och så också vilket stör mitt arbete...

MEN NU, ska jag fortsätta att bara skriva på rapporten. Försöka iaf. Jag vill ju bli klar så jag kan se hockeyn kl 18,30 ikväll! Det måste jag bli.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0