Mina senaste inköp

Here they are!



Mitt bästa fynd med tanke på att det kostade 0 kr, ett sportlinne från Nike.



Söt vardaglig skjorta från Gina.



Cheap monday jeans, I Love Them. Lite låg där bak så långa linnen till för att täcka ass crack blir det nog.



MIN FÖRSTA SKINNJACKA! =D Så übersnygg. Orkade inte fota den på,men den kommer användas flitigt framöver så you'll see! + Lila scarf från Åhlens som var dunderfin =)



Jofama by Kenza heter den.



Spetsleggins från Gina! Denna gång stod det inget på lappen om hål,men jag ska ta på mig dem sen för att kolla. Är det hål lämnas de igen, men jag hoppas iiiinte!!



Inget vidare kul köp, men nödvändigt ont. Hade hellre köpt en handväska. Men måste bli av med min gnissel-bag någon gång.

Som ni ser, inga skor och jag gör tumme ner för det. Men jag stannar ju lite till, och vem vet...Men min skyddsängel på axeln säger nej, om jag vill ha livet i behåll då jag kommer hem och packar upp allt detta plus "onödiga skor".

Oj vad sugen jag blir på att fara och köpa de där skorna bara för att "jag inte får..." SUCKEN.


Kommentera här
Postat av: Madde

Nice stuffs!:) Jag har tappat alla mina nummer på mobilen och du finns inte på varken eniro eller hitta. Men iaf så blire inge fika imorn utan det är på söndag. :) Jag tänkte så att du inte dyker förbi imorn och så är det inget fika. Hehe, det vore ju snopet. :)

2009-03-04 @ 11:08:25
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0