Morning!

Fredag idag, så skönt! Nu äre ba att trampa sig igenom den här dagen så är det helg. Nog för att jag ska jobba, men det är ändå skönt att slippa skolan :)
Längtar till 9 ikväll då jag slutar jobbet och kan fara hem, då blir det slappa delux!

Tråkigt nog kommer inte min älskling i helgen.... =( Han ska också jobba. Det suger det här att båda jobbar också kör det ihop sig. Nästa helg jobba han hela helgen så då kan vi inte ses då heller.. =( Åh, bättre tider får gärna komma. Och det gör det också, v.14 byter jag period och tisag v 13 (tror jag) gör han sista tentan så då är han klar! =D Längtar dit, då blir allt bättre :)

Nu måste jag gå så jag kommer någorlunda i tid! Tro jag ska va på röbrohallen...Hmm. Jag gå väl dit å se om det är nå folk där :P

Pusshej!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0