My number one

Jag ♥ StenLURK


Du är den bästa! =D Haha samtalet nyss var fan ett av de roligaste i mitt liv, och iof toppas den listan bara av dig men ändå. Vi "bråkade" men helvete vad kul det är. HAHA du är fan inte som alla andra! =D Nu är jag riktigt glad! HAHAH




Du gör mig lycklig tjejen!






Kommentera här
Postat av: Emelie

RING IGEN! Missade ditt samtal och har inga peninga att ringa upp med :P

2009-03-04 @ 20:59:57
URL: http://www.maitreias.se
Postat av: Anna

Du är det bästa. Jag var också så himla glad efter samtalet. Har tänkt lite på det idag och små fnissat (som bara jag kan) över vad vi sa. Hahaha tillsammans blir vi knasiga, och det är absolut bara positivt. Det är du som gör mig lycklig! <3

Och btw, så är du skyldig mig så mycket nu efter det jag gjorde så tänk på det!!! :P

PUSS

2009-03-05 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0