Ohoj!

Ja nu bär det hemmåt strax! Har varit här i drygt 5 dagar nu, och det känns så bra att jag inte vill hem! Men hem måste man lik förbannat tråkigt nog. Har lite ångest, lovet gick så fort pch nu är det typ slut! Panik i kvadrat.  Håller då på att packa nu, men shoppingen i måndags gör att det är svårt att trycka ner allt..! Tror väskan kommer hamna på en slutvikt av ca 30 kg + två tunga kassar. Nice. Blir iaf bussen ut till brännland med mange där vi blir upplockade av brorsan och åker hem med han. Är inte taggad på att åka forden hela vägen hem, så osäker som den är. Jag är en åkrädd person =(

Väl hemma blir det palt middag hos mormor och morfar, blir gott. Sen vet jag inte hur det blir riktigt, om vi skulle dra ihop tjejerna och beställa resan ikväll? Vi har väntat tillräckligt länge nu på alla veliga typer så nu måste vi ju ba göra det så vi som vill åka tar oss iväg. LISA TAGGA!!!  Jag lovar att då du är 60 kommer du vara glad att du levde livet! =)

På tal om resan också. Ska in och kika nu på resmål för jag har fått många värdefulla tips och bra info från Marlene som verkar ha rest mkt. Värt att kolla upp! Det jag fick veta rörde om i grytan, nu vill jag inte dit vi bestämt vi skulle fara utan jag ska kolla upp en annan grej. Vågar inte säga mer nu med tanke på risken jag utsätter mig själv för. Sparar det till ikväll då jag har mer kött på benen ;P


Kommentera här
Postat av: Emma

Hälsa och gratta Ingela! =)

2009-03-07 @ 14:48:16
Postat av: My Karlsson

Tycker om det du skrev! Mysigt att se lite sunda grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-09-27 @ 12:37:28
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0