På jakt

Är hos brorsan nu och väntar på att han ska komma hem. Har lite tråkigt, med har testat spetslegginsen under tiden och jag kunde inte finna några hål så dem behåller jag. Glad! =) Nu fattas ba den där jäkla bodyn som verkar va så svår att få tag på. Sucken. Finns en på asos.com som jag skulle vilja ha,men orka inte beställa. Om någon läser det här och vill beställa så säg till, då beställer jag den där bodyn =)

ASOS Bandeau Body

Den här bodyn vill jag ha :))

Jag har förresten blivit en kaffedrickare! Skrik och panik säger jag bara ;P Jag som inte fattade hur man kunde dricka kaffe för en månad sen känner nu sug efter det. Skumt tycker jag! Men det har som smygit sig på,plötsligt dricker man det utan problem. Har tom gått och längtat efter en sån där latte med smak hela dagen. Men den va ju himmelskt god så det kan man ju förstå. Men fortfarande, konstigt...!

Nää nu ska jag gå och börja laga makaroner och köttfärssås så det är hyffsat klart tills dess att bror är hemma. Snäll syster, jag vet!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0