Phonecall

Har nyss pratat med Anna i 40 minuter, måste säga att det där med att skriva på psykologin (som jag tänkt göra nu i 1,5 h) inte gått nå vidare. Undrar varför??
Blev en del snack om kommande helg, blir ju antagligen utgång i Umeå då! Jag har ju inte bästa ekonomin nu( jag är visst klassad som shopaholic bland vissa) så det känns lite motigt på den fronten, men man lever ju bara en gång! Känner att jag blir taggad då vi pratade om det. Vi kom på en jäkligt kul lek vi borde köra, fan va mkt skratt det kommer bli då! Vi få se till att fundera över upplägget och planera så det blir grymt :)
 Vi ska testa på att inte bestämma i sista minuten hade vi tänkt, bara för att liksom testa något nytt.

Verkar som att jag får med mig nå kompanjoner på att beställa från asos med, härligt! Billigare frakt, I like it  Måste försöka skynda mig att beställa så att klänningen inte tar slut- då skulle jag bli GAALEEEN!! Förhoppningsvis dra vi iväg en beställning imorrn eller på tisdag. Jippiee!

Nä nu jävlar! Nu måste jag fan skriva lite så veckan blir lite avbelastad. Sätt fart nu för i heeell!!

PS. Anna, det som hände i slutet av vårt samtal är sekretessbalagt. OkeeEEJJ?!??!


Kommentera här
Postat av: Anna

Inte nu längre :P

2009-03-30 @ 21:29:27
Postat av: Anna

Inte nu längre :P

2009-04-05 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0