Projektmässan!

Japp, den är idag! Jag va hemma idag för att orka va med på den, så nu snart kommer Anna och hämtar mig så ska vi fixa vår monter och allt sånt så det är klart till halv 6. Jag känner mig risig idag igen, redan då jag gick upp var jag risig i huvet =/ Undrar om jag kanske har bihålsinflammation...Ska vänta och se, blir det inte bättre blir det doktorn.

Jag är rätt taggad för ikväll även fast jag är sjuk, nu gäller det ju! Nu ska vi visa vart skåpet ska stå, haha :P Nä men hoppas det går bra för oss! Och dåligt för alla andra (särskilt för Suss och Linn). Hihi. ;P

För övrigt såg jag klart säsong 4 av OTH igår, så nu suger mitt liv. Jag har ju inga fler boxar att se. Snacka om att man kan bli beroende av serier! Rätt knasigt

Nu måste jag gå!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0