Shopping

Oj oj oj... Nu är man pank så det skriker om det Borde egentligen löp hem till Storuman nu och in på billan och jobba röven av mig :P Det vore det enda rätta. Men jag tänkre nog välja att stanna och njuta, känna lite livskvalité ;D
Jag är så nöjd över mina köp idag! imorrn lär jag väl inte ha så mkt att göra då Mange är på skolan och brorsan jobbar så då hinner jag nog fota mina fynd och lägga ut =) Har ju köpt en skinnjacka for crying out loud! Jag är stolt över mig själv. Däremot blev det varken skor (noo!!) och ingen handväska. Men skor, doh,det va ju det jag va ute efter. Hitta 2 par på biancos som jag vill ha men budgeten säger bestämt stopp. Tråkigt tycker jag, den är inte snäll med mig alltid.

Dagen har varit hur bra som helst, vaknar med världens finaste pojke sen begav vi oss på stan och shoppa,shoppa,shoppa. Senare kom Johan och Hanna och det blev fika med dom och Alex. Trevligt, och jag har hittat en ny fika favorit! Screw bakelser och skit säger jag, ta en latte med smak av mintchoklad istället! Helvetet sä gött. Rätt dyrt,men smakar det så kostar det, och i detta fallet var det tamme värt det! Snacka om ny favorit. Synd ba att man inte kan få en sån hipp kaffe på Akkan i Storuman. Fnys. 

Sen ikväll for jag och pöt på Iksu. Klockan va typ 21,30 då vi bestämde oss! =O Men då for vi och jag körde löpband i 25 min sen blev det magövningar. Shit vad stort det är alltså! Trodde inte mina ögon. Jag är härmed frälst och ska köpa Iksu kort första dagen jag kommer hit, även om det kostar shortan. Jag menar, löpbandet blir ju nästan kul med teve skärm framför och du kan bläddra själv mellan typ 10-15 kanaler!  Det är inte illa. Hoppas jag hinn dit och träna någon fler gång i veckan =))))

Men nu ska jag sova, har sån jeffla benvärk. Vet inte vad man ska hitta på imorgon riktigt,kanske ser om Emmis också är ensam så vi kan ses. Jag får nog ta dagen som den kommer, det är ju lov nu så =)
Sängen nu, godnatt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0