Sick and tired

Det är vad jag är för jämnan nu. Ursäkta att jag klagar men har man ett tråkigt liv ibland så har man!

Jag blev fan tokig ikväll, skulle ju jobba på rapporten och skicka in den till imorgon, men NEJ så klart att word inte funkar! Ett sånt pålitligt programm som funkar alltid valde att krångla just idag. VARFÖR?!??Fick damp, och erika hade hennes dator och jobbade so what to do? Jo jag satte mig och såg One tree hill hela kvällen. Inte så dumt det inte, men paniken och ångesten kändes väl sämre.. Men nu har jag fått Erikas dator och precis skrivit klart så nu ska jag lägga mig.Har varit så förbannat trött idag! Men det va värt att ta en sen kväll och se United slå Inter igår kväll iof! =D Vi hade för övrigt en trevlig kväll jag,Anna och Petra då vi såg fotboll och åt chips med dipp :) Mysigt värre. Nä nu ska jag ringa min babe, längtar efter hans röst. Fick ju inte prata med han igår kväll få jag kom hem för det var ju förlängning i Arsenal matchen. =P Haha..

Godnatt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0