Snart dags!

Ohh lite pirr i magen nu såhär innan sängdags! Känner lite nervositet ändå över morgondagen, men det kommer man nog kunna tackla. Det är ju egentligen inte så mycket att va nervös för, det kommer väl mest bli intressant att kika där!
Är mest nervös över att jag inte ska komma i tid, vore ju grymt pinsamt, eller att jag inte hittar! Och hittar jag inte lär jag ju bli försenad. Damnt it. Men Mange har "fingerritat" för mig som att det vore den enklaste saken i världen att hitta dit, så vad kan gå fel?!

Nu ska jag lägga mig och fundera över livet. Hoppas det blir en kul dag imorrn och att jag typ inte halkar då jag gör entré in på seminariet. Då kommer jag inte hem imorgon, för då har jag grävt ner mig här nånstans i Umeå.


Kommentera här
Postat av: Emma

Haha! Lycka till imorn Emilié! ;)

2009-03-31 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0