Snart får jag sluta

Inte så länge kvar nu, skönt skönt! Ska skynda mig hem allt jag kan, skönt att jag har bilen och slipper gå :) Ska bara hem en sväng och hämta nå grejer sen traskar jag över till Mange. Alla i min familj ska upp tidigt imorgon så vi flyr fältet och sover hos han istället, annars skulle vi med all sannolikhet bli väckta runt 9 imorgon.

Jag menar, man kliver ju inte upp innan 11-12 på en lördag. Imorgon är mitt mål faktiskt att gå upp innan 12,15 för då börjar skidskyttet som jag vill se.

Måste säga att det är rätt perfekt att vi bor så nära varann, det tar ju ba 2 minuter så är man hos han. Och när man är less går det fort att gå hem. Hehe.

Ciao!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0