Snart helg!

Skulle normalt få helg nu, men päron syon håller oss kvar här till halv 4. Rätt onödigt, har hål nu sen en mini snutt lektion med henne, och jag tvivlar på att det är så mkt nytt vi kommer att få höra. Jag är en av dom få som ens tänker stanna kvar, men jag har ju inget som är så mkt mer värt hemma som väntar heller så.. Kan lika gärna stanna.

Sen helg iaf! Ikväll blire nog riktigt skönt, är ju ledig! Jaay! Ska nog ba va hemma och mysa med familjen, bror kommer hem med. Sen imorgon vet jag inte, kanske följer med upp till stugan men får se. Bli kanske ändå inge skoter för min del eftersom jag är lite sjuk än, så då kanske man ska va hemma och köra tjejkväll på lördag istället. Men det är ju alltid så härligt att va i stugan,skulle ju bli första gången för i år! Hmm svårt val. Tycker synd om min pöt som ska jobba hela helgen. Hoppas verkligen han kan komma hem på tisdag å jag får krama han! Saknar han ju :)

Hmm nu ska jag försöka skriva klart kemi rapporten så kan jag va ledig då jag väl kommer hem!

Tchüss!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0