Söndag

Jobbar nu,men måste säga att det faktiskt känns rätt bra! Sista passet nu också, så det känns skönt. Kommer känna mig nöjd då jag går hem ikväll :) Jag mena, allt för att åka till Egypten!

Idag har jag sådan ångest inför veckan som kommer, det kommer att bli att ligga i för att hinna allt detta:

• Plugga matte för att ens klara provet
• Gå på SIK möte
• Göra allt klart innan projektmässan på onsdag
• Projektmässan
• Plugga till psykologi seminarium
• Skrva en kemi lapprapport


Åh gud jag bli matt ba på att tänka på allt detta. Måste sluta nu innan jag tappar livslusten.
Jag kommer va nöjd då jag går från jobbet för att jag varit duktig och jobbat mycket i helgen, men då jag lägger mig kommer jag ha fet ångest inför veckan. Humörsvängningar, JA.

Nu ska jag äta min goda matlåda! =D Jag lär inte få tid att sitta ner och äta i lugn och ro, man kutar upp å ner hela tiden. Suck. Men men, go mat'n väntar! :)

Tjing!








Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0