Söndag

God morgon!

Jag förstår inte riktigt vad som har hänt med mig, jag har plötsligt gått och blivit morgonpigg! Hur gick det till?! Dagen efter jag jobbat och stängt tolv bruka jag ju sova till minst 11-12 för att inte vara helt död. Och både igår och idag vakna jag av mig själv typ vid 9.30! Jag låg och drog mig till 10 ungefär idag men ändå. Vad fan har hänt? =P Snart är jag väl som Emmis och vakna 8 på helgern. Fast så extremt får jag hoppas att det inte blir haha.

Ja vad innebär denna söndag då? JO, jag ska till min älskling! I'm so happy =) Ska åka med 14.25 bussen till Åskilje sen får jag åka med Macke och Emelie till Umeå. Så vad ska jag göra fram till dess? Det är frågan det. Såg vasaloppet nyss men det är så tråkigt att ögonen pluppade ur. Och ändå gillar jag skidåkning,jag ser ju det alltid annars. Men just långlopp, urk. Fudnerar på att kanske fara ut å åka en sväng själv först,men då kommer jag säkert inte hinne med nå mer. Måste ju hinna packa med! =O Sen skulle man behöva städa rummet. Har 2 bags på golvet sen jag var i umeå förra helgen och sen för...3 v sen. Bra jobbat.

Men nu skulle det sitta fint med frukost, magen kurrar!

Ciao for now!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0