Student för en dag

Jag har haft en riktigt bra dag! Vaknade upp med min älskling vilket var ett stort plus, sen begav jag mig till Universitetet för att gå på ett seminarium med juriststudenter! Det var jättekul, jäkligt intressant! Har fått ställa ca 800 av mina 100 frågor idag, så nu någon dag ska jag ringa syon på universitetet och fråga de sista 200, hihi. Så kul att tjejen jag gick med va så härlig också, dirket när man träffa henne så babbla vi ju ba på så det var kul :))))

Nu är jag sugen.

Men jag har inte varit på civilekonomprogrammen än, får se vad dom har att bjuda på. Blir kul att jämföra sedan, undrar vad som drar längsta strået ;) Fast det är ju lite fusk på fredag då jag ska kolla på det, för då följer ju Anna med så det kan ju inte bli annat än kul! Längtar faktiskt.

Imorrn blire nog en rätt kul dag, har ju estetisk matlagning för första gången! Hoppas det blir en kul kurs, men man ska väl inte ha för höga förväntningar med tanke på att det va vi som hitta på kursen så man kan ju säga att den är färsk!

Ska sova nu, har varit en kul men lite påfrestande dag. Jag menar, jag va ju tvungen att cykla upp för Mariehemsbacken. Hur fan ska man orka göra det varje dag?!?! Roligt att komma hem som en lök jämt. Jag tror jag måste börja leta ny bostad.



Jaa, kanske sitter man med den där i handen någon gång och kliar sig i huvudet? Framtiden får väl utvisa det...


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0