Tingeling goes russia

Är inte på så bra humör idag. Vet inte riktigt varför egentligen, har ba varit jäkligt sur. Ska försöka va mer uppåt när jag kommer hem från jobbet i natt, tror Mange tycker jag varit rätt dryg idag. Bli nog en sen natt inatt, tror vi ska se en film då jag kommer hem. Jag lär somna typ direkt. Är inte taggad på jobb nu, hoppas de 3 timmarna ba svischar förbi så jag får fara hem och va snäll.

I mitt sura humör måste jag ändå säga att Tingeling piggar upp mig. Den är så jäkla grym så det går inte att inte bli lite gladare för varje lyssning! Ska lyssna på den för 3 gången i rad nu. Jag bli tusan glad av den här! =D
Lätt att vi skulle skickat den här till Ryssland, bästa låten och framträdandet i hela tävlingen.



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0