Tisdag

Morning!

Idag fick man sovmorgon, skönt det. Känner mig däremot lite krasslig,tog kanske på att träna sent mer än vad man tror. But I'll survive :)

Ja vad bjuder denna tisdag på då förutom moln och grått väder? Har ju inte övermkt att syssla med nu när jag är i manges lägenhet och det ba är jag här nu under dagen. Ska va lite huslig och diska och sånt som man förväntas göra antar jag :P Annars kanske jag ska ta och räkna lite matte?? Känns däremot grymt grått, det är ju lov!! Tror det blir att köra på det sköna spåret, lägga sig och se tv  och njuta lite =) Ev. verkar det som att det blir gym på eftermiddagen då Mange slutat,men vi får se med den saken.

Nu ska jag rensa bort ännu ett diskberg från vår planet.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0