Ugglas

Nu slutar jag snart, jaay! Då ska jag hem och sätta på mig myskläder och mysa ikapp med mig själv. Tänkte jag skulle se den här filmen med, men jag har en föraning om att den kommer va seg men vi få väl se :) Hoppas den är hyggligt bra iaf.


Saknar min pojke, skulle varit så härligt att sluta jobbet och få va med han...Nu dröjer det över 1 vecka till innan jag får träffa han! Känns tungt..Men man överlever väl! (knappt)

Förresten så läste jag i Klick! arr Ugglas saken (märk SAKEN) är typ favorit tippad inför morgondagens final i melodifestivalen!! Vad händer folket?!??! Jag som trodde att Sverige var ett land med hyffsat bra musiksmak, vi har ju trots allt många bra band och artister, men ack så fel man kan ha. Vinner hon finalen så ska jag....Jag vet inte VAD jag gör!!!  Nää det får inte hända, då emigrerar jag till ett land med vettigare människor.

Kommentera här
Postat av: Anna

Klart du klarar dig, du har ju mig :)

2009-03-13 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0