Våffeldagen

Våffeldagen idag! Våfflor är så gott, men idag blir det inga våfflor, åt det nämligen igår istället! Och gott var det, med sylt och grädde. Men jag tycker det är allra godast att äta med sylt och glass faktiskt! Ännu mer mumsigt då kan jag lova :)




Matteprovet imorse gick ganska rätt åt heeell...Tror jag, tro inte jag klara 1 hel uppgift med rätt svar. Så jag ligger verkligen i riskzon för mitt första ig..Inte kul. Hoppas inte!!

I eftermiddag ska jag jobba hårt med bi-hemprovet, för mange kommer hem och tvingar mig att fara och spela innebandy. Snällt. Är inte direkt sugen, måste ju jobba och så och sen så är jag så kass så det är inte så kul alltid heller.
Men vad gör man inte för sin pojke..


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0