Dags för studentbal då!

Ja då var baldagen här tillslut då. Fattar inte hur tiden kan gå så fort, tycker ju det va nyss vi va och kika på Björn och co som gick det år jag gick i ettan! =O Och det känns verkligen som nyss som jag sminka Lisa och Emelie och dom gick på bal förra året. Och nu i år är det min tur! Känns inte som så riktigt än, men då jag sätter mig hos Aina och hon tar fram löshåret kommer det nog ändra sig.

Jag hade en mardröm inatt om mitt hår, jag drömde det säkert för att jag var så orolig för jag har ju inte bestämt frilla än helt. Det va så hemskt att jag vakna kl 5 imorse, tror jag nästan va nära på börja grina på riktigt också för jag gjorde då det i drömmen. :P haha.

Nu på morgonen har jag duschat och smörjt med en svag brun kräm så man inte ser för blek ut, gjort en ansiktsmask... Och ja inte så mycket mer. Var snabbare än jag räknat med så jag har lite tid över innan jag ska till frissan kl 11.

Åhh jag känner nervositeten nu... Jag är mest rädd för frisyren och podiet :P Men det kommer nog ordna sig så jag ska försöka sluta tänka på det. Det är nog bäst så.

Jag kommer nog inte hinna skriva mer än så här idag skulle jag tro, om inte allt går oväntat fort då!
Det va så synd att tiden i bladet är fel, där stod det att vi är på hotellet 18,30- men det stämmer inte!

Det är ändrat så vi går där 18,10 istället! Så ni som läser detta kom dit i tid så ni hinner se Anna och mig vi går nämligen etta och tvåa ;)

Nu hoppas jag bara att allt går bra idag så det blir en toppendag! :)



Kommentera här
Postat av: Emelie

ja man är verkligen nervös nu :P Klart vi ska göra det till en toppendag! :D Längtar tills vi står där tillsammans.:D

2009-05-29 @ 12:57:06
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Emma

När tar ni studenten?

2009-06-01 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0