Drömmer mig bort med en ballad

Det blev Batman begins vi såg =) Konstigt att vi har haft den hur länge som helst och jag har aldrig sett den även fast jag såg uppföljaren the dark knight på bio. Men nu har jag ju gjort det! :P Bättre sent än aldrig är det väl..

Nu är jag sådär lagomt trött, ska kanske surfa runt lite till ba för att göra det sen ringa älsk och sen ska jag sussa som en bebis :) Låter som en plan.

Måste bara lägga upp den här låten bara för att jag älskar den så mycket! En av världens bästa rockballader. Rock är fan i mej det bästa som finns. både i upptempo och som ballader. Finns inga bättre ballader än rockballader enligt mig! Dom dör aldrig ut. Det är dom jag lyssnar på på kvällarna då jag ska sova, finns inget som är bättre. <3








Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0