God kväll!

Det gick hyfsat bra med kemi provet ändå, har gjort nån fråga idag. Imorgon är jag typ ledig så då ska jag jobba en hel del med, om jag är riktigt duktig kanske jag hinner klart! Vore ju underbart skönt att ha det bortgjort.

Ikväll var Sara och jag på möte för projektet med Vildmanna gruppen, som vill bygga en skidskyttearena här i Storuman. Vi berättade om vårt projekt och så för dom, och Björn Ferry var där! Vi fick en liten chock då vi kom dit, det va vi inte direkt beredda på. Vi trodde det skulle va typ 2-3 pers där men det var snarare närmare 10. Men det gick ju bra! Satt och smygkika lite på magmusklerna.... Höhö.


Ja, måndag kväll nu! Tiden går fort, imorgon är det ännu en dag mindre till balen... Nervositeten börjar komma lite smått smygande nu! Man känner sig som oförberedd på nåt vis. Jag har ju inte ens gjort en test sminkning än! Och jag som helst skulle vilja testa typ 3 olika grejer... =O Hur ska jag hinna det? Får väl göra om flera gånger på torsdag. Och mina naglar har inte växt ut heller! Och i Storuman kan man väl inte köpa lösnaglar?? Åh får väl försöka göra det bästa av det, när allt kommer omkring så lär väl ändå ingen utom jag tänka på mina naglar. Förlåt för sådana här typiska tjejproblem, men sånt här kan jag faktiskt grubbla på och bli stressad över :P Man blev ju som man blev!
Sedan är det ju ett problem med hur man ska kunna dricka också. Måste verkligen få tag i en fickplunta. Mange har en, men jag får ju så klart inte dela på den... Suck. Hoppas att pappa har en, men det kanske är att ha lite väl mycket hopp?

Nä nu ska jag göra ansiktsmask och försöka få bukt med min jävla hy.

Tchüss!

Ps. En annan grej! Jag har inte valt frisyren än!!!! Snacka om att va i sista minuten... Inte undra på att man känner sig stressad! Nån som har nån bra idé?


Kommentera här
Postat av: Madde

Skit i naglarna. :) Kör bara nått enkelt på dom. Vi har en jättefin plunta här på mitt jobb. Rosa och så står det girls night out på den. :P Hörde du köpt löshår, kanske bara locka och sätta upp det lite bara? :)

2009-05-26 @ 09:24:34
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker inte att du ska sätta upp "överhåret". Det verkar som att alla sk göra nåt sånt liknande ;-)

2009-05-26 @ 14:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0