I need some famous grouse..

Tjinni!

Oj nu är man stressad ändå ut i fingerspetsarna, jag skakar typ. Kan va resultatet av en kombination mellan lite mat och några stressiga timmar.

Har jobbat med hemprovet idag, men sen har jag hunnit med en jäkla massa annat med.. Bakat kringelbullar med mamma, tittat in hos sjuksyster men hon va SJÄLVKLART inte där!! Gaah, jag har såna problem med mina öron idag, jag hör knappt vad jag själv säger ibland. Locket slår av och till, av och till.. Jobbigt!!

Jaa,
sedan har jag varit hos Aina hur länge som helst och letat genom alla hennes böcker och tidningar... Hittade ju inget som jag kände "det där ska jag ha!" så jag fortsatte ju ba leta... Tillslut hjälpte hon mig och skönt nog så behöver jag ju inte bestämma exakt, jag vet ju på ett ungefär hur jag vill ha det så hon behöver det inte på bild! Skööönt, annars hade jag väl suttit där i 3 år till och letat.. Men jag har ju en vision om hur jag vill ha det på ett ungefär.

SEN, for jag till Lisa på Blomstergården och va där och fundera vilken färg på blommorna jag skulle ha. Va där bra länge utan att komma nån vart, så då for jag på Gunnarssons och va där i typ 45 minuter...Ja hjälp. Man är bra velig alltså.
Men tillslut bestämde jag mig (efter påverkan utifrån, annars hade jag varit där än) och nu hoppas jag bara att det blir bra!

Och annars, screw it all. :P Min dröm om att ha röda rosor i håret gick inte i uppfyllelse denna bal heller, men jag tröstar mig med att då jag gifter mig, ska jag banne mig ha det!
Det är något som är säkert. Det är redan planerat. Så då kommer det ju gå i uppfyllelse iaf. Jag ska hugga in det där i sten så att jag verkligen kommer ihåg det på min bröllopsdag. (Om det kommer en sådan vill säga...)



Drömma får man ju.





Nä nu ska jag försöka lugna ner mig och jobba klart med hemprovet om jag hinner! Klockan 8 blir det tekväll med tjejerna så då får man väl babbla av sig sin oro över hår m.m.

När jag är klar med kemin ska jag ta lite av pappas famous grouse.. Hoppas nämligen på att lite whiskey bränner bort skiten i kroppen så att man inte blir sjuk. Det är oroande då Erika är jättesjuk och mamma lite sjuk, jag menar, om jag blir sjuk till på fredag har jag ju slösat hur många tusen i onödan som helst! Det får inte hända.

Tror jag tar med mig hela flaskan till Lisa och tar det istället för te.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0