Lördag

Nu ska jag snart på jobbet, sista rycket nu! Kommer jubla då jag kommer hem vid nio ikväll. Mina skor jag hade igår är så dåliga att jag har ont i fötterna idag fast jag inte ens står på dom. Man kan ju ba hoppas man inte få nå problem bara! Men idag ska jag låna mammas sandaler, hoppas det funkar bättre. Annars får jag helt enkelt genomföra det jag ville göra igår kväll - amputera fötterna.

Nu ska jag dra iväg! Pöss

Kommentera här
Postat av: En människa

Hej!

Jag befarar att det kan bli relativt svårt att röra sig normalt ifall man inte har några fötter kvar, så jag råder dig att verkligen ha kvar dem så länge det bara går.

Ibland så ställs våra kroppar mot svåra utmaningar men då gäller det att verkligen kämpa för att till sist se "ljuset i tunneln". Jag tror att du nu ställs mot en ganska krävande utmaning, så försök att verkligen kämpa till det yttersta. I slutet kommer det att visa sig att "slitet" har varit värt mödan.

Ha nu en fortsätt trevlig kväll och ta hand om dig!.

2009-05-23 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0