Solen skiner!

Idag är det soligt, jaay! Vilket betyder att jag snart ska studsa upp ur sängen där jag ligger nu nyvaken och slänga i mig frukost och sen ska jag försöka bli en nyans mörkare av vit. Åt beige hållet alltså kanske. Brun är det måååånga steg kvar till än :P
Kollade på yr.no och det är utritat en fet sol idag, däremot bara 11 grader i luften! Kallt.... Måste upp och kontrollera, jag kommer ju frysa ihjäl om man ska ha bikini ju...

Blev bara så nyfiken! Det är ju bal på fredag så jag va ba tvungen att kolla vad yr.no spått för väder då! Så här såg det ut:


Fredag 29.05.2009 Delvis skyet 16° Svak vind, 3,0 m/s fra vest-sørvest Delvis skyet. Svak vind, 3,0 m/s fra vest-sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Inte så illa kanske! Det va utritad en sol bakom ett moln, så vxlande säkert ,men 16 i luften är ju inte så illa! Kunde ju ha varit 5 grader och regn också. Så länge vi slipper regn är jag helnöjd, så om det där håller sig så är det ju inte så illa! :D

Nu ska jag studsa upp ur sängen som jag sade att jag skulle göra. Vink vink!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0