Sugen på livet

Åh jag är så grymt taggad på Stockholms resan med skolan nästa vecka! Det här har man ju verkligen längtat efter hur länge som helst och nu plötsligt ska vi dit, det är sjukt hur fort tiden kan gå! Jag blir lite stirrig av det faktiskt, känner att man måste ju verkligen ta vara på dagarna också så att man inte står där och är 80 och inte kommer ihåg några roliga dagar för alla dagar var den samma.

Nä så vill jag inte ha det! Ska verkligen ha kul i Stockholm nästa vecka, jag vet då vad jag vill göra iaf... ;)  Krogrunda såklart!
Är sugen på fest eftersom valborg inte blev nåt tillslut, och jag tror det kommer bli grymt kul! Åh längtar.
Idag fick vi schemat på vad vi ska göra på dagarna där, äntligen! Ser rätt okej ut, gillar tisdag eftermiddagen mest kan jag lova! SHOPPING!







Taggar inför partaj med den här låten...



.....och inför sommaren och allt vad den har att erbjuda med den här låten! Grym sommarkänsla i den.

Var faktiskt Mange som spelade den för mig i helgen, var nog första gången han spela en låt som jag tyckte var hyfsat bra :P På tal om han, han är hemma nu! Jippie! Ska nog dit sen :))

Kommentera här
Postat av: Jannike

Vafasen, får ni flyga hem? :) Hoppas ni får skoj där!

2009-05-06 @ 19:57:32
Postat av: Emelie

Va kl 5:55?! Va tidigt, jag dör!

2009-05-07 @ 12:10:50
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0