Drömhår wanted

När jag tittar på såna här bilder kan jag inte tänka mig att bli korthårig, långt hår är ju det snyggaste som finns! Synd bara att det är jobbigt att leva med. Hilary Duff's hår är perfekt här, färgen är döläcker och frisyren likaså. Sen är hon en av de vackraste kvinnorna på jorden enligt mig.



Hilary Duff's drömhår
, synd man inte vaknar upp med de där lockarna.




Den här frisyren tycker jag var jäkligt snygg, men något sånt där kort skulle jag ju aldrig våga göra ens.



Kommentera här
Postat av: Världens bästa Nina

Om du har minsta tvivel angående att klippa håret kort; gör det inte. Jag klippte mitt hår pojkkort, och fan vad jag ångrar mig. Tur att det var i maj, och att håret börjar bli längre nu igen.

2009-11-09 @ 10:07:03
URL: http://snottra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0