Filmkväll med tjejerna

Snart kommer hela tjejgänget hit, Petra är ju i stan! :) Blir filmkväll hemma hos mig, jag har förberett mig inför en massa dreglande genom att alla får varsin hink, Josh Hartnett är ju med i filmen liksom ;)

Jag har bakat en kladdkaka efter Leila (tv-kocken), blir spännande att se hur den blir, sedan gjorde jag scones, också efter Leilas recept. Jag gillar henne, hon är bästa tv-kocken tycker jag, sedan Pär Moberg. Skriver ut många recept från de två. Ska bli kul att se hur det smakar, sen ska vi ju dricka te till såklart. Yum!




Kommentera här
Postat av: Vän

Det där ser jättegott ut gumman! Det kommer nog att smaka bra.

2009-11-05 @ 19:49:39
Postat av: Emelie

Det var riktigt gott! Tack för ikväll! ;D

2009-11-05 @ 23:32:00
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0