Grymt MODO!

Tack! Den där 1-5 segern ikväll mot Brynäs satt som en smäck alltså, underbart! Foppa är bara så grym, så jäkla kul att han stannar i elitserien och spelar för sin moderklubb. Det var han som drog Modo till denna efterlängtade seger ikväll, han stod bakom nästan alla målen. Lysande, och så viktigt!



Förutom att glädjas över Modo så har jag bakat en kladdkaka till imorgon, Mange och jag ska bjuda hans kompis Niklas och hans sambo Malin på middag och sen ska vi se fotbollen tillsammans. Blir trevligt! Så jag gjorde en kladdkaka som efterrätt, nu hoppas jag bara på att den ska va kladdig. Sket i att testa nya recept och följde mammas som alltid brukar bli bra. Ska försöka klura ut vad vi ska bjuda på för mat också, Mange lämnade som över det till mig, medan han står för vinet. Klassiskt.



En ogräddad kladdis. Blev (på något konstigt vis) över lite smet som någon va tvungen att slicka upp.
Den va god. :D



Kommentera här
Postat av: Anna

Den ser då kladdig och go ut där ;)

2009-11-18 @ 07:24:36
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0