Halloween pics

Kollade i telefon och såg att jag tog någon ynka bild ändå på halloween. Synd man inte tog flera (och med en riktig kamera). Borde kanske önska mig en kamera i julklapp?



Catwoman, mjaau



En söt häxa och Barbie girl




På hotellet med Johannes =)





Hjuken Pjuken snodde min min ;P Det ska han få för.



Emanuel fick priset som Kvällens coolaste utklädnad (om det hade funnits någon sån tävling, varför ha dom inga sådana tävlingar för?!?)!  Han va läskig, en bra bit över 2 meter ju. Storleken skrämmer en :P



Nu ska jag cykla till Emelie,det vankas te och kanske en kladdkaka! :) AH, måste in på unibet först å lägga nå eventuella bets... Oops. :P

Kommentera här
Postat av: Jannike

De har visst en sån tävling, jag röstade ju till och med :P Och Emanuel vann :P Tjejen med koll, äre du? ;)

2009-11-03 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0