Hår funderingar

Jag har börjat fundera över om jag skulle ha klippt mig, och då menar jag ganska ordentligt så att det blir kortare. Är så less på mitt långa hår just nu, det går knappt borsta ut då jag duschat bara för att det är slitet och torrt på grund av att jag blonderar det. Har lust att klippa det kortare och slinga i någon typ kolaton eller nåt så att det blir en lite mörkare blondfärg också, som kanske ger lite näring så håret blir fräschare. Men jag är ju så förbannat feg då det gäller mitt hår, vågar ju inte göra någonting. Och jag skulle ju inte kunna ha löshåret om jag gjorde det heller, vilket är ett minus. Gah, don't know what to do! Någon som har en åsikt?



För tre år sedan hade jag såhär, ganska kort ändå. Det är något liknande jag tänkte mig...









Haha, liten bild men whatever. Såhär är det nu, jätteblont och långt.
Här med löshår i och för sig.













Varför kunde man inte bara ha snyggt hår naturligt så slapp men bry sig?!

Kommentera här
Postat av: Emma

Förstår att det är svårt men som du själv säger så är det svårt att borsta ut mm så jag tror det kan bli bra om du klipper en bit faktiskt ;) Det växer ut fort!!! =) Det är kul med förändringar! Löshåret har du kvar och kan använda senare, eller?

2009-11-08 @ 20:36:17
Postat av: Anna

Du kan ju klippa en liten längre page :)

2009-11-09 @ 09:39:36
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0