"Imorgon går vi upp tio!"

Ja så gick det med det. Klev upp för ett tag sen, men min käre pojkvän ligger fortfarande kvar och snarkar. Till mitt försvar kan jag väl säga att jag ville kliva upp 10, men när jag märkte hur död Mange var så fortsatte jag dra mig. Tills nu...

Tanken var att vi skulle fara och träna men det verkar som att vi inte orkar idag. Men inte så konstigt att vi är trötta kanske då vi var uppe till 02.15 någonting igår. Vi är banne mig helt värdelösa på att stiga upp! Vissa människor är bara obotligt morgontrötta verkar det som.

Nu ska jag se om det finns något levnadstecken hos honom. Om inte så kan jag nog nämna frasen "Fabregas är död!", då lär det bli fart på honom.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Kan bara skratta :P

2009-11-10 @ 10:38:46
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen fara gumman! Ibland förtjänar man helt enkelt att sova ut på morgonen. Förresten vilka bra låtar som du har länkat den senaste tiden, man blir bara så positiv och energisk av att höra låtarna. Ha det bra så ses vi...

2009-11-10 @ 13:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0