Löprunda

I overcame. Denna låt gjorde att jag taggade till så nu ska jag ut i snöslasket och svettas lite. Gruvar mig, men man måste ju ta tag i det här någon gång. Är så sugen på IKSU kort, älskar ju att simma, så jag kollade upp det idag för jag tänkte att jag kunde köpa ett månadskort till att börja med eftersom jag ändå inte är här över jul. Det gick inte om man ville ha silverkort, då måste man ha guldkort. Blev arg, så det är också en anledning till att jag ska ut och springa nu. Jag ska trotsa IKSU, jag tänker inte låta mig luras, det är ju det ni vill era stolpskott.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Hehe, kul att du behövde slå upp det ;P Vi kan se filmen när jag kommer, då blir det dregel, jag lovar ;)

2009-11-07 @ 19:13:26
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0