Snart dags att åka till Umeå

Ska äta en tidig middag strax, sedan åker vi tillbaks till Umeå imorgon. Känns drygt, har min första tenta imorgon och jag känner mig inte säker alls. Men ska läsa lite i bilen, sen får jag väl bara hoppas på det bästa! Förhoppningsvis har jag min turdag imorgon.

Mamma är supersnäll och har gjort 2 supergoda grytor som vi ska få ta med oss, helt perfekt då har vi ju god mat färdig några dagar framöver. Mums!

Nu ska jag packa ihop datorn och börja bära ut till bilen så att det är klart. Känns motigt att åka tillbaka, hade gärna stannat längre känner jag..


Kommentera här
Postat av: Emelie

Vilken snäll mamma du har vännen!

2009-11-02 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0