Tandläkaren

Ska till tandläkaren nu på morgonen på Ersboda. Jag har ritat upp en liten karta nu på en lapp så att jag ska hitta dit, kommer nog ta ett tag att cykla så jag måste nästan dra iväg snart så att jag hinner, ska vara där 9.50. Har tappat bort min telefon för tillfället också, den är inte här hos Mange men den borde va antingen hemma eller hos Alex. Det var riktigt trevligt igår i alla fall, synd bara att Liverpool går så jäkla dåligt.. Men kul för Källströms Lyon. Jag var kluven över resultatet, visste inte vilka jag skulle heja på :P

Nu ska jag borsta tänderna och börja dra iväg så att jag hinner dit i tid. Hoppas att mina tänder är i bra skick så att det blir ett bekvämt besök.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Vad duktig du är! Jag måste också fixa ett tandläkarbesök. :P

2009-11-05 @ 12:52:57
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0