Tentan avklarad, och godkänd!

Jippie! Var om universitetet för ett tag sen och hämtade ut min första tenta, som var godkänd med råge! Var bara 1,5 poäng ifrån VG! Jag är supernöjd, fast i vanlig ordning bli man ju lite besviken att man inte nådde upp till högsta betyg då man var så nära.. Men, bra gjort ändå som tur är. Detta gjorde min dag!

Mamma och pappa är här på besök nu, i jobbsyften båda två. Kul att ha dem här under veckan ,det piggar upp. Pappa och jag var och handlade också, jag plockade och han betala. Så nu har vi ett fullt kylskåp. Jag = nöjd.

Nu ska jag försöka bestämma vad min uppsats ska handla om, annars kan man ju aldrig börja liksom.

Ciao!




Kommentera här
Postat av: Anna

Härligt gumman! Du är alltid så duktig i skolarbete så jag är inte förvånad! :)

Jag ska ju på the mooseparty :P Hjälp mig välja!

2009-11-17 @ 16:34:43
URL: http://stenvallarn.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad kul att du klarade tentan!

2009-11-17 @ 18:38:44
Postat av: Emelie

Grattis! Härligt att det gick bra! :)

2009-11-17 @ 19:04:23
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0