Tid för vinterbad

Nu är jag mätt och belåten, har just ätit en god middag med min bror. Vi hörde "The final countdown" på radion och började snacka om gamla minnen från barndomen, Pierre berättade en rolig grej om ett uppträdande de gjorde när de va jättesmå och gick i Gunnarn, och då kom jag på att vi och kusinerna diggade den låten (kanske Björn och Pierre headbanga?!) inför våra föräldar hemma i vårt hus i Barsele, och fan va vi börja garva! Fatta va grymt kul det skulle va förälder och se sina barn göra sånt, de måste ju ha hållt sig för skratt allt va de orka. Pierre garva och sa att han fick kallsvettningar bara av att tänka på saken... HAHA!! :D



Ja, men man kan ändå förstå oss, även fast vi var små barn så förstod vi att denna låten var grym.




Nu tänker jag ta och tappa upp ett bad, tänkte läsa lite i min bok under tiden men får försöka att inte blöta ner dem, de är ju bland de dyrbarste jag har. Sen ska jag ta och peela och skrubba och smörja med olika härliga krämer. Lite av ett hemma spa! I love it.


Kommentera här
Postat av: Madde

Jävlar va vi va grymma då!:) Ni får ju inte glömma Nordman med Vandraren heller.. har ett minne av att Björn var Nordman då.. haha. :)

2009-11-20 @ 18:07:40
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0