Confession

Jag måste göra en bekännelse. Har sett kommentarerna i det förra inlägget och några har kommenterat att jag felaktigt skrev att det var torsdag idag. Vid närmare eftertanke inser jag ju att det är onsdag, så jag erkänner att jag hade fel och ber om ursäkt. :D Hoppas bara att jag inte tidigare idag gått omkring på skolan och pratat om denna "torsdag"... :P

Ikväll vann jag mina första bets! Hade tippat på två matcher i VM-kvalet som gick ikväll och jag vann båda. Kan bara uttryckas med: Jippieee!!
Nu är man några kronor rikare :)

Kommentera här
Postat av: Ett namn

Ingen fara vännen! Alla gör misstag ibland och det är bra att du erkänner att du skrev lite vilseledande i förra inlägget. Fast jag tycker inte att du ska "haka" upp dig för mycket på det, för det är ju så lätt hänt att man missäger sig. Det är egentligen bara att lära sig av det som har hänt och gå vidare med sitt liv. Förresten så har jag hört att Gossip Girls ska vara en relativt bra serie så om du känner för att se dramatik och underhållning vet du vad du ska se. Sen finns ju givetvis den klassiska 2 and a half men, där Charlie bara är jättekul(fniss) och den lilla pojken så tevlig.

Hoppas du tycker att tipsen har varit till din belåtenhet.

2009-10-15 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0