Fredag

Nu har jag helg! Kom hem för en stund sedan. Har haft en väldigt dålig morgon. Precis innan jag skulle fara hemifrån får jag flera sms och typ alla i min basgrupp skrev att de inte skulle komma idag, så det blev bara jag och Sofia. Och Sofia har inte varit med tidigare dagar så hon hade inte svaren heller...Lite jobbig sits. Sen cyklade jag dit i regnet och blev blöt, och eftersom jag är sjuk så började jag ju självklart blöda näsblod i vanlig ordning när jag kom fram- KUL! Sen då seminariet var väl inte det roligaste heller, men vi tog oss igenom det iaf. Sen cykla hem igen i regnet.
= DRYG MORGON!

Ska väl börja göra mig någon lunch så att jag får i mig något innan Fredrik och Lisa kommer och hämtar mig. Sen ska jag ju packa det sista också. Ska bli skönt att åka hem, ska bara ta det lugnt så att förkylningen går över någon gång. Så Anna, om det är till någon tröst, jag skulle ändå inte gått ut i helgen och festat då jag är förkyld för det skulle slutat med att jag tappade rösten, blödde näsblod, och sedan 4 v. till med förkylning.

Nu ska jag fixa lite käk. Ciao!

Kommentera här
Postat av: Anna

Men jag tycker du är söt när du tappar rösten :)

2009-10-16 @ 17:21:16
Postat av: Emelie

Jag hade tänkt ta bussen. Men får nu skjuts av en kompis till pappa. Annars hade jag nog också tagit 6 bussen :)

2009-10-17 @ 18:25:08
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0