Gossip girl

Jag är fast, jag följer det varje dag jag kan nu. I like it. :) Börjar strax så en liten kort uppdatering nu innan jag gör mig lite fika och placerar mig i soffan.


Varit i skolan hela dagen idag och jobbat, ganska slut i huvudet nu. Men ingen huvudvärk, så skönt de dagar man slipper det. För mig är det snarare regel än undantag att jag har huvudvärk. Huvva! I övrigt så var jag ganska brak förkyld imorse, men det går som över under dagen. Men nu när jag kom hem började jag blöda lite näsblod för att jag cyklade fort, så riktigt okej är man ju inte..

Är ensam hemma nu, broder åkte hem till Storuman idag. Vet inte hur jag ska göra än om jag stannar eller inte, har lite beslutsångest. Får fundera lite till! Det är ju bara onsdag än.


Snor en bild från Annas blogg från i lördags som jag tyckte var rätt skön! Vi står på upphöjnaden mot fönstren på dansgolvet och dansar, haha. Kul hade vi!



Xo xo, nu blir det gossip girl!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0