Hemma dag

Ännu en dag med grått väder och plugg. Men det skönt att kunna sitta hemma och plugga iaf, myskläder och tjocksockar är på. Ska även hinna med att städa, fattar inte hur jag gör riktigt, men jag kan aldrig hålla mitt rum städat i mer än 2 dagar -max. Dammsugaren skulle väl behöva vädras lite precis som dammtrasorna, också har jag en sängkappa att stryka.

Mamma och pappa kommer hit till middagen någon gång också, det blir trevligt. De ska sova här inatt och sedan åker dem ner till Härnösand för att hälsa på min morbror med sambo. Synd man inte kan följa själv. =/

Nu ska jag plugga en stund till sedan blir det att svänga ihop en lunch av något slag.
Pöss!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0