Hur vet man vilken sida man ska vakna på?

Idag är jag inte pigg alltså. Blev en sen kväll igår med, verkar som att jag inte tål för många sådana på rad. Det enda jag vill göra nu är att gå tillbaks till sängen och bara sova, sova mig fram till fredag...Usch, känner på mig att den här dagen blir tung. Blir inte bättre av att det här gråvädret som lagt sig över Umeå aldrig tycks kunna försvinna! Ge mig hellre snö så det blir ljust istället för regn och grått. Hatar!

Nu ska jag gaska upp mig lite, jag har ju ändå en hel dag framför mig med plugg i alla dess former. KUL!

Vaknade nog på fel sida idag, inget bra val. Synd att jag inte kommer ihåg viken det var, för i så fall skulle jag då byta till imorgon.

Kommentera här
Postat av: D

Om man inte kommer ihåg vilken sida man somnade på, kan det, som du säger bli svårt att komma ihåg. Fast jag tror nog att problemet kommer att klarna under dagens gång.

Vad kul att du ska plugga idag, hoppas det blir till din belåtenhet. Förresten så har jag inte hunnit läsa den senaste Cosmopolitan, är den värd att köpa?

2009-10-27 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0